מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא הפרקטיקה של אופטימיזציה מתמדת של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות, תוך התמקדות במנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל.

עם זאת, קידום אתרים אינו רק אופטימיזציה של האתר שלך.

למעשה, קידום אתרים יכול וצריך לערב שיטות קידום אתרים מתקדמות וזה כולל:

אופטימיזציה של שיעור המרה

קידוד ופיתוח אתרים

עיצוב תוכן

קידום אתרים כובע שחור

ספאמדקסינג

המדריך לקידום אתרים של גוגל לחקר מילות מפתח
כשזה מגיע לקידום אתרים עבור גוגל, מחקר מילות מפתח צריך להיות הצעד הראשון שלך. זה בגלל שאתה רוצה לבצע אופטימיזציה של התוכן שלך סביב מילות מפתח שאנשים מקלידים בגוגל.

מחקר מילות מפתח
וכאשר אתה מבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך סביב שאילתות החיפוש המדויקות האלה, אתה יכול לדרג את הפוסטים בבלוג ודפי הנחיתה שלך עבור מונחים אלה.

כתוב תוכן ידידותי לקידום אתרים
כעת, לאחר שיש לך רשימה של מילות מפתח שלקוח היעד שלך מחפש בגוגל, הגיע הזמן לכתוב תוכן. למרבה המזל, הודות למחקר מילות המפתח שעשית זה עתה, שלב זה אמור להיות די פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לכתוב תוכן סופר איכותי עבור כל מילת מפתח ברשימה שלך.

בצע אופטימיזציה של תוכן עבור קידום אתרים בגוגל
עכשיו הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה של כל עמוד באתר שלך סביב מילת מפתח בודדת. אם אתה מתחיל, מילת מפתח זו צריכה להיות מילת מפתח עם זנב ארוך. מונחי זנב ארוך אינם מקבלים המון נפח חיפוש. אבל הם פחות תחרותיים. אז יש לך סיכוי טוב יותר לדרג במקום הראשון.

בין אם אתה הולך עם מילת מפתח עם זנב ארוך או לא, אופטימיזציה של הדף שלך לקידום אתרים בגוגל זהה לחלוטין. ורשימת ה-SEO המיני הזו תעזור להבטיח שהדף שלך מותאם ל-SEO.

כלול את מילת המפתח העיקרית שלך:
ב-100 המילים הראשונות של דף האינטרנט שלך

אתה בטח כבר יודע שאתה רוצה להשתמש במילת המפתח שלך כמה פעמים בדף שלך. עם זאת, חשוב להשתמש במילת המפתח שלך לפחות פעם אחת בתחילת התוכן שלך (באופן אידיאלי ב-50-100 המילים הראשונות).

כלול את מילת המפתח שלך ב-100 המילים הראשונות של הדף שלך בתג הכותרת שלך ומנקודת מבט של Google SEO, תג הכותרת שלך הוא המקום החשוב ביותר לכלול בו את מילת המפתח שלך.

כלול את מילת המפתח שלך בתג הכותרת שלך בכתובת הדף שלך למרות שלא חשוב כמו תג הכותרת שלך, אתה רוצה להשתמש במילת המפתח שלך פעם אחת בכתובת האתר של הדף שלך.

כלול את מילת המפתח שלך פעם אחת בכתובת האתר שלך ואם אתה רוצה לבצע אופטימיזציה מלאה שלך השתמש במילת המפתח שלך בכותרת משנה H1 ו-H2 זה מדגיש לגוגל שהדף שלך מתמקד במילת המפתח והנושא הזה.

קישורים פנימיים יכולים לעזור לגוגל למצוא, לסרוק ולהוסיף דפים נוספים באתר שלך (ולעזור להם לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש). נקודות בונוס אם אתה משתמש בטקסט עוגן עשיר במילות מפתח בקישורים הפנימיים שלך.

הוסף קישורים פנימיים והשתמש במילים נרדפות ובמונחים קשורים.

השתמש בווריאציות של מילת המפתח שלך בדף שלך.

השתמש במילים נרדפות ובמונחים קשורים וכתוב מטא תיאור מפתה ולמרות ששימוש במילות מפתח בתיאור המטא שלך אינו גורם דירוג יותר, שיעור הקליקים האורגני כן. וכשמחפשי גוגל רואים מטא תיאור משכנע בתוצאות החיפוש האורגניות, סביר יותר שהם ילחצו על האתר שלך.

בניית קישורים היא החלק הקשה (והחשוב ביותר) בכל אסטרטגיית SEO. העובדה הפשוטה היא: אם לאתר שלך אין קישורים נכנסים המפנים אליו, סביר להניח שלא תדורג טוב במיוחד. חשוב גם לקדם את התוכן שלך באמצעות הסברה ובמדיה החברתית.